söndag 23 oktober 2011

Tema

Jag vill inte att det här blir en blogg om min vardag, en "idag åt jag havregrynsgröt och sen gick jag till skolan och sen umgicks jag med en vän"-typ av blogg. Definitivt inte. För jag tycker inte själv att det är särskilt kul med vardagsbloggar, såvida det inte är mina vänner som driver dem, för då läser jag dem mer än gärna. Det funkar inte för mig då jag inte skriver för någon publik. Kanske om det hänt något minnesvärt eller om jag bara vill berätta något så skriver jag det, men inte bara rabbla upp vad som hänt under dagen. Då kör jag hellre på att skriva om något särskilt tema. Då återstår frågan, vad ska jag skriva om då?
Jag har inte den blekaste aning. Fram till den dagen jag vet får jag nog testa míg fram.
Puss god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar