fredag 1 juli 2011

Sommar

Ja, det finns mycket som ska hinnas med under ett lov. En resa till rivieran, sommarplugg, ströjobb, träffa vänner och släkt, en resa till Skåne och Köpenhamn, försöka bli frisk, träna, läsa en bok och slutligen bara slappa. Just det, jag fyller 18 år också! Jag gillar verkligen att alltid ha något för mig, men samtidigt saknar jag tiden då man kunde sova över i flera dagar för att göra ingenting och sedan kommer man fram till att man vill sova över en natt till. Det känns ovant att behöva planera in avslappning på ett sommarlov. Men jag antar att jag får min beskärda del av det i Frankrike. Elva dagar i en annan värld. Underbart!

Imorgon blir det att kolla på tennisturnering, Söder Grand Slam, och försöka förbereda mig på ett matteprov som kommer i höst. Sedan är det söndag och då far jag iväg. Lite bilder lär ju komma under tidens gång. Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar