torsdag 8 december 2011

Nu. 
Nu har jag äntligen skickat in min tidrapport för att få ut min lön. Hela hösten har jag slitit som ett djur för några ynka tusenlappar som direkt åker ner i min penningpung för projektarbetet i skolan. Ji-fucking-hoo. Kunde ha lagt alltihop på något mer vettigt. Typ laserdoom. Eller varför inte köpa lite gottis för pengarna? Hade kunnat köpa lite böcker, kanske en ny skolväska. Åh, jag skulle kunna vara en tjej och faktiskt köpa mig en klänning. Den skulle nog bara bli hängande dock. Det hänger faktiskt två stycken jättefina klänningar i min garderob. En köpte jag för två år sedan och den andra för ett halvt år sedan. Jag har aldrig använt dem. Varför blir det så? Jag tycker de är supernice och allt, men jag pallar liksom inte...
Anywhore, resan är bokad, flyg och hotell fixat. Det är tåg, fickpengar, en hyfsad budget och ett schema som saknas i Tysklandsplaneringen. Det ska bli superkul ändå. Vi får träffa massa tyska människor, se coola saker och sen festa loss! Bara jag och Victoria. Så himla nice! Sen kommer det förhoppningsvis en Berlinresa med diverse andra människor.
Ska inte fastna här och snacka om framtiden utan ska istället tänka på nutiden och hur mycket jag vill sova. Därför bjuder jag mig själv godnatt!
Puss och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar